Zwroty
1. Zgodnie z Ustawą, z 2014 roku o ochronie praw konsumentów (nie dotyczy firm), gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn. W tym celu Klient powinien złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki stosowne oświadczenia na piśmie i przesłać je na adres:
White House Design
Ul. Bartosza Głowackiego 54
44-100 Gliwice
2. Zwracany towar nie noszący śladów użytkowania (dotyczy również firmowego opakowania) należy przesłać wraz z kompletem dokumentów (rachunek) na powyższy adres nie później niż po upływie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o zwrocie towaru.
3. Zwrot należności za zwrócony towar wraz z kosztami wysyłki (ze sklepu do klienta) nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres, w przypadku płatności kartą, PayU, ecard, zwrot środków wykonywany jest na kartę płatniczą .
4. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący, nie podlegają zwrotowi.
5. W przypadku lamp firmy Cablepower oraz Kolorowe Kable – w związku z faktem, iż jest to produkt składany na Państwa konkretne zamówienie - wybór podstawki, koloru ceramiki i przewodu, nie ma możliwości zwrotu towaru. (pozostałe warunki gwarancji nie ulegają zmianie)
6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Reklamacje
1. W chwili odbioru towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przysyłki w obecności przewoźnika. Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej doręczenie i sprawdzić:
a) Ilość dostarczonych produktów
b) czy istnieją ewentualne uszkodzenia przesyłki lub produktów.
2. W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem należy niezwłocznie spisać protokół w obecności przewoźnika. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia i dokładny opis uszkodzeń lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez przewoźnika i Kupującego. W przypadku spostrzeżeń braków lub uszkodzeń w produkcie w terminie późniejszym należy niezwłocznie skontaktować się z przewoźnikiem pod numerem podanym na liście przewozowym i zażądać przyjazdu przedstawiciela przewoźnika w celu spisania protokołu.
2. W przypadku produktów firmy House Doctor oraz pozostałych produktów wykonywanych metodą ręczną tzw. Handmade reklamacje ze względu na drobne odstępstwa kształtów, formy koloru itp. od bliźniaczych produktów nie będą .
3. W przypadku stwierdzenia wad w zakupionych produktach Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
4. Towar posiadający wady zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu braku towaru w magazynie) sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne dostępne w sklepie towary do wyboru w tej samej cenie. W przypadku płatności kartą, zwrot środków wykonywany jest na kartę płatniczą
5. Koszty (najtańszym dostępnym środkiem) związane z odesłaniem reklamowanego towaru sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki od Państwa i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
6. Reklamacje prosimy kierować na adres: White House Design, Bartosza Głowackiego 54, 44-100 Gliwice